منو اصلی
تبلیغات
  •  

     

     

    طرح ملی کارورزی

    مالیات بر ارزش افزوده

    استراحتگاهها و زائرسراههای کارگران

    تبلیغات

  • ثبت نام طرح ملی کارورزی

    ثبت نام طرح ملی کارورزی
  • اوقات شرعی
  • اوقات شرعی

  • قابل توجه کارفرمایان جهت جذب نیروی کارورز


    واحدهای پذیرنده در صورت به کارگیری و جذب کارورزان از مزایای معافیت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال بهره‌مند می‌شوندکمک هزینه آموزشی کارورزی تا سقف معادل یک سوم حداقل دستمزد کشور می باشد که به تناسب حضور در واحد پذیرنده در طول دوره کارورزی محاسبه و پس از موفقیت در آزمون فنی و حرفه ای، توسط دستگاه ناظر به کارورزان پرداخت می‌شود.

    افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش‌آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار برای ورود به بازار کار، فراهم ساختن زمینه انتقال دانش از دانش آموخته به بنگاه اقتصادی، ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش‌آموختگان، ارتقاء اخلاق و صلاحیت حرف‌های دانش‌آموختگان از جمله اهداف مهم اجرای این طرح می باشد.

    دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان افزود: دامنه پوشش اجرای این طرح، کلیه دانش‌آموختگان دانشگاهی (فارغ التحصیلان) جویای کار و متقاضی کارورزی می‌باشند.

    اصغری با اشاره به حمایت‌های دستگاه های اجرایی در اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: دستگاه ناظر موظف است براساس مقررات جاری صنعت بیمه و در قالب قرارداد با یکی از شرکت‌های بیمه‌گر مورد تایید بیمه مرکزی کشور نسبت به پوشش بیمه مسئولیت مدنی(بیمه حوادث) کارورزان اقدام نماید.

    مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: کمک هزینه آموزشی کارورزی تا سقف معادل یک سوم حداقل دستمزد کشور می باشد که به تناسب حضور در واحد پذیرنده در طول دوره کارورزی محاسبه و پس از موفقیت در آزمون فنی و حرفه ای، توسط دستگاه ناظر به کارورزان پرداخت می‌شود.

    دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان خاطرنشان کرد: فارغ التحصیلان دانشگاهی که متقاضی شرکت در طرح کارورزی می باشند باید در سامانه مربوطه به نشانی karvarzi.mcls.gov.ir ثبت نام نمایند.

    وی در پایان بیان داشت: واحدهای پذیرنده در صورت به کارگیری و جذب کارورزان از مزایای معافیت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال بهره‌مند می‌شوند.


    1. شرکت بهین راشا آسمان گفت:

      به دو الی سه نیروی تراشکار و فرزکار نیازمند هستیم .

  • راهنمای مراجعین

     

    رویدادها
  •  

     

  • پیوندها
  • پایگاه مقام معظم رهبریوزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعیایران دهیار  ، روستا ، اتوماسیون دهیاری ، دهیار ، اتوماسیون بخشداری ، شبکه ملی دهیاری