منو اصلی
تبلیغات
  •  

     

     

    طرح ملی کارورزی

    مالیات بر ارزش افزوده

    استراحتگاهها و زائرسراههای کارگران

    تبلیغات

  • ثبت نام طرح ملی کارورزی

    ثبت نام طرح ملی کارورزی
  • اوقات شرعی
  • اوقات شرعی

  • مسؤول سازمان بسیج کارگری مازندران اعلام کرد حمایت سپاه کربلا از طرح‌های اشتغال‌زایی در مازندران


    مسؤول سازمان بسیج کارگری مازندران اعلام کرد
    حمایت سپاه کربلا از طرح‌های اشتغال‌زایی در مازندران
    مسؤول سازمان بسیج کارگری مازندران با اشاره به اینکه برای عدم وابستگی به بیگانگان باید از کارگران حمایت کرد، گفت: سپاه کربلا استان این آمادگی را دارد تا از طریق خوداشتغالی از کارگران و کارخانجات فعال حمایت کند.

    به گزارش روابط عمومی اداره ،اصغر قلیان صبح دیروز در مراسم معارفه فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات بابل با اشاره به اینکه نقش کارگران و مستضعفان در پیروزی انقلاب و حفظ و تداوم آن بی‌بدیل است، اظهار کرد: اقتصاد کشور در دستان کارگران است.

    وی افزود: همه مسؤولان مدیون قشر کارگری هستند، در سپاه استان ظرفیت‌های خوبی تعریف شده که با آن می‌توان شرکت‌ها و کارخانجات فعال را مورد حمایت قرار داد، انتظار داریم با ایجاد تعامل بین جامعه بسیجی و واحدهای تولیدی شاهد رفع مشکلات تولیدی و اقتصادی در باشیم که همه ما مدیون شهدا به‌ویژه شهدای کارگری هستیم.

    مسؤول سازمان بسیج کارگری مازندران با اشاره به اینکه اگر بخواهیم کشور را بسازیم باید از سوی کارگران ساخته شود، تصریح کرد: هیچ سرمایه‌داری به اندازه کارگران و مستضعفان در دوران جنگ تاثیرگذار نبودند و امروز نیز کشور باید به دست کارگران ساخته شود همانگونه که امروز کرمانشاه به دست کارگران بسیجی در حال ساخت است.

    قلیان یادآور شد: تولید کالای ایرانی یعنی عدم وابستگی کشور به بیگانگان و برای عدم وابستگی باید از کارگران حمایت کرد و سپاه این آمادگی را دارد تا از طریق خوداشتغالی از کارگران و کارخانجات فعال حمایت کند.

    جانشین فرمانده سپاه ناحیه بابل نیز به نقش موثر جامعه کارگری در زمان جنگ و وضعیت فعلی کشور اشاره کرد و افزود: کارگران در زمان جنگ هم در میدان نبرد حضور فعال داشتند و هم اجازه ندادند حتی یک روز مجتمع‌های تولیدی ما تعطیل شوند، امروزه با پیچیده‌تر شدن تلاش دشمن برای تضعیف کشور در حوزه اقتصادی توجه به اقتصاد مقاومتی شاه کلید مقابله با دشمن بوده که جامعه کارگری یکی از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود.

    مهرداد ابراهیم‌پور تصریح کرد: از مهم‌ترین رسالت بسیج در حوزه کارگری ترویج فرهنگ است تا بتواند بازوان واحدهای تولیدی و زمینه ارتقا جایگاه کار و کارگر در جامعه باشد.

    وی خواستار تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز شد و ادامه داد: امروزه بیشتر کارگران از تحصیلات دانشگاهی برخوردار بوده و تشکیل هیأت اندیشه‌ورز امری ضروری است، باید از ایده‌ها و ابتکارات این افراد مستعد به شکل تعاملی بهره برد که یکی از اهداف مهم بسیج توجه به این مهم است.

    فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات بابل نیز اظهار کرد: زمانی کارفرما و تولیدکننده موفق است که کارگران خوبی داشته باشد و با روحیه بسیجی کار کند و زمانی که فرهنگ کار بسیجی در واحدهای تولیدی نهادینه شود شاهد کیفیت محصول و تحقق اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.

    مهدی ابوحسینی با اشاره به اینکه زمانی مردم از کالای ایرانی استفاده می‌کنند که همانند کالای خارجی مرغوب باشد، تصریح کرد: دستیابی به اقتصاد ایده‌آل به داشتن کارگران متعهد، ماهر و وظیفه شناس است.


  • راهنمای مراجعین

     

    رویدادها
  •  

     

  • پیوندها
  • پایگاه مقام معظم رهبریوزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعیایران دهیار  ، روستا ، اتوماسیون دهیاری ، دهیار ، اتوماسیون بخشداری ، شبکه ملی دهیاری